خرید ایمن در شرایط کرونا ویروس : قوانین رعایت فاصله اجتماعی

خرید ایمن در شرایط کرونا ویروس

با وجود تعطیلی های اضطراری در بسیاری از کشورها برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس یا کوید-19، فعالیت های روزمره مانند خرید ایمن در شرایط کرونا ویروس برای مدتی از خرید معمولی متفاوت خواهد بود.

در ادامه چند نکته در مورد چگونگی حفظ فاصله فیزیکی هنگام خرید مواد غذایی ضروری و پزشکی ذکر شده است.

فهرست:

2 متر از مشتریان دیگر و کارمندان دور فاصله بگیرید !

خرید ایمن در شرایط کرونا ویروس

در صورت امکان افراد را در راه و از مغازه ها و همچنین در داخل آنها پاک کنید. صبور باشید و به نوبت خود بروید تا به کالاها دسترسی پیدا کنید. برخی از سوپر مارکت ها با محدود کردن تعداد افرادی که می توانند در هر زمان معین در یک فروشگاه باشند ، به این کار کمک می کنند. هنگام خرید ، سعی کنید فاصله خود را از کارکنان فروشگاه نیز حفظ کنید. ممکن است چاره ای جز تماس با سطحی که توسط بسیاری از افراد انجام شده است ، در تماس باشید. پس از دست زدن به چشم ، بینی یا دهان خودداری کنید تا زمانی که دستان خود را بشویید.


به تنهایی به خرید بروید ؛ گروهی به فروشگاه نروید !!

خرید ایمن در شرایط کرونا ویروس

استثنائاتی وجود خواهد داشت: برای مثال ، والدین تک با فرزندان كوچكی كه نمی توانند در خانه بمانند ، اما در صورت امكان باید سعی كنید به تنهایی بخرید. این امر باعث می شود تعداد افراد داخل فروشگاه ها کاهش یابد و رعایت فاصله فیزیکی آسان تر شود. همچنین باعث می شود تعداد افراد خانواده در معرض فضای بیرون از خانه کاهش یابد.

به یاد داشته باشید: مطالعات نشان می دهد كه به طور متوسط ، افراد می توانند 5 روز قبل از بروز هرگونه علائم ، كرونا ویروس داشته باشند و در تمام این مدت می توانند ناخواسته آن را گسترش دهند.


تنها مواد ضروری که به آن ها احتیاج دارید را بخرید !!!

خرید ایمن در شرایط کرونا ویروس

طبیعی است که افراد نگران این هستند که در زمان قرنطینه داخل خانه خود بخواهند لوازم خود را تأمین کنند. با این وجود ، خرید بیش ازحد از روی ترس و هراس به کمبود مواد غذایی و محصولات پزشکی برای افرادی که به آنها احتیاج دارند ، منجر می شود. این امر حتی به افزایش ضایعات مواد غذایی منجر خواهد شد زیرا مردم کالاهایی را ذخیره کرده اند که احتمالاً نمی توانند به موقع مصرف کنند. اگر همه فقط آنچه را که لازم دارند خریداری کنند ، برای همه کافی خواهد بود.


در ساعات شلوغی حق تقدم را به سالمندان و کارمندان کادر درمانی بدهید !!!!

خرید ایمن در شرایط کرونا ویروس

جالب است بدانید در بعضی کشورها بسیاری از مغازه ها از جمله سوپر مارکت ها ساعات مشخصی از هفته را به خرید کارکنان کادر درمانی، سالمندان و کسانی که دارای شرایط ویژه هستنداختصاص داده است. این به معنای تلاش برای محافظت از خود در برابر ویروس است. واضح است که اجرای این امر دشوار است ، اما هنگام انتخاب بازدید از مغازه ها باید مراقب باشید تا از تماس این گروه ها جلوگیری کنید.


در صورت امکان از خدمات تحویل استفاده کنید !!!!!

خرید ایمن در شرایط کرونا ویروس

هرچه تعداد خیابان ها و مغازه ها کمتر باشد ، احتمال عبور افراد از کروناویروس کمتر خواهد بود. اگر بتوانید خدمات تحویل بگیرید ، این میزان بارهایی را که مجبور به ترک خانه هستید ، کاهش می دهد و به خرید ایمن در شرایط کرونا ویروس منجر خواهد شد.

5/5 - (4 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments