کاشت نگین مو ناخن و ابرو یکی از گرایش های زیبایی در سال نو خواهند بود؟

کاشت نگین مو ناخن و ابرو یکی از گرایش های زیبایی در فصل بهار خواهد بود؟ احتمالا جواب “دونیلا دیوی” به این سوال مثبت خواهد بود. اگر در مورد “دونیلا دیوی” نشنیده اید ، ممکن است بخواهید اطلاعات خود را بالا ببرید. این خانم یک میکاپ آرتیست یا آرایشگر حرفه ای و متولد کالیفرنیا مسئول بزرگترین و بهترین ترندهای زیبایی و نمایش های مد پاییزی زمستان 2020 است ، که همه چیز را از موهای مروارید کاری شده گرفته تا ابروهای الماس کاری شده و ناخن های نگین کاری شده به نمایش درآورد. در حالی که دونیلا در نمایش ها حضور نداشت ولی گرایش به کاشت نگین مو ناخن و ابرو ،به نظر می رسد برگرفته از کار وی در سریال Euphoria از شبکه HBO باشد.

این سریال در زندگی دانش آموزان دبیرستانی متمرکز می شود که در دنیای مواد مخدر ، رابطه جنسی و رسانه های اجتماعی به دنبال عشق و دوستی هستند که به مباحث مهمی پیرامون سوء استفاده هایی که از نوجوان هان تغییر جنسیت داده میشود اشاره می کند.

کاشت نگین مو ناخن و ابرو

در این درام مخصوص نوجوان ها ، زندیا (Zendaya) ، که نقش اصلی دختری به اسم “رو” را بازی می کند ، در کنارهمبازی هایش شخصیت های مسحور کننده خود را از طریق آرایش خود بیان می کنند که شامل جواهرات ، نگین ها و زرق و برق های زیادی است.

کاشت نگین مو ناخن و ابرو در نوروز 99

در دنیای مد و نمایش های زیبایی این آرایش ها و ظواهردرچند جهت استفاده شده است. به عنوان مثال مدل ها در نمایش “کریستوفر جان راجر” به کمک “مارکسیو گوتیس” ، میکاپ آرتیست MAC ، با ابروهای تزیین شده با جواهرات الهام گر زنی مدرن بودند که به یک مهمانی شیک و زیبا می آیند.

کاشت نگین مو ناخن و ابرو

در همین حال ، در نمایش ” بلاندز” ، هنرمندان ناخن سی ان دی در کنار بنیانگذار سی ان دی، جان آرنولد ، نمایش خیره کننده ای از طراحی های هنری ناخن ، از جمله طرح های طلای طلایی با سنبله های سه بعدی ، میخ های آکریلیک آراسته شده با مروارید ایجاد کردند.

کاشت نگین مو ناخن و ابرو

مدل های پشت صحنه در آلیس + اولیویا با الماس های ظریفی در طول موی خود آراسته شده بودند. ظاهری که جاستین مرجان برای Tresemme ایجاد کرد، که علاوه بر آرایش سنگین دودی چشم “کمی درخشش” را به سبک تمام شده اضافه کرده است.

کاشت نگین مو ناخن و ابرو
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments