5 ایده کاربردی تزیین میز تحریر

تغییر دکوراسین میز تحریرتان می تواند در فضای کاری و تحصیلی شما کمک بسیاری داشته باشد و بر تمرکز ، خلاقیت و گیرایی شما تاثیر بگذارد. اگر می خواهید دکوراسیون میز کار یا مطالعه خودتون رو تغییر بدین در ادامه 8 راه کار کاربردی برای تزیین میز تحریر شما گردآوردی شده است.

فهرست :

لوازم شخصی را به میز کارتان اضافه کنید

لوازم تحریر سفارشی و شخصی ، دفترچه یادداشت ها و پلنر ها جلوه ای از شخصیت شما را به میزتان اضافه می کنند. استفاده از عکس های شخصی چاپ شده در قاب های تزیینی ساده یک راه برای افزایش روحیه شما و در عین حال افزودن کمی عشق به فضای کاری و مطالعه شما است.

تزیین میز تحریر

یادگاری ،وسایل تزینی به دنبال هر چیزی باشید که شادی را برای شما به ارمغان می آورد ، بدون اینکه حواس شما را پرت کند و یا میز کار شما را زیاد از حد شلوغ کند.

کمی گیاه و سرزندگی برای تزیین میز تحریر به آن اضافه کنید

افزودن گیاهان زنده به فضای کار شما می تواند به کاهش استرس و افزایش حال خوب شما کمک کند. قرار نیست که هر روز گل تازه به میز خود اضافه کنید. فقط کافیست از یک گلدان کوچک از ساکولنت ها یا چند شاخه حسن یوسف داخل بطری شیشه ای استفاده کنید.

میز کار خود را رنگ آمیزی کنید!

ما زمان زیادی را پشت میز کار یا تحریمان میگذاریم؛ بنابراین، هماهنگی های رنگی بسیار مهم هستند که باعث عدم تمرکز و یا دل مردگی نشوند.

تزیین میز تحریر

از فضای دیوار بالای میز غافل نشوید

دیوار رو به روی میزتان را متناسب با برنامه و نیازهای خود شخصی سازی کنید. برنامه های ساعتی ماهانه یا هدف های سالانه و چک لیست های خود را میتوانید روی شلف دیواری برای خود بچسبانید. تخته سفید با کولاژ عکس و هر آنچه که برای شما مناسب است، می توانید استفاده کنید. حتی برای خلوت شدن میزتان میتوانید از جاخودکاری های دیواری و مغناطیسی روی شلف دیواری استفاده کنید.

تزیین میز تحریر

از نظم دهنده ها استفاده کنید

اگر مشکل کمبود جا روی میز خودتان دارید میتوانید از نظم دهنده های چوبی و پلاستیکی نسبتا بزرگ با فضاهای داخلی زیاد استفاده کنید چون فضای کم تری نسبت به چند باکس کوچیک روی میز شما می گیرند و رنگ آن را نیز می توانید با میز و فضای اتاق خود هماهنگ کنید.

تزیین میز تحریر

منابع تصاویر : erincondren.com ، https://www.herworld.com/

4.2/5 - (20 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
نجیبه
نجیبه
1 سال قبل

عالی بود ممنون چیز که من میخواستم