آموزش ساخت وسایل عروسک باربی با چوب بستنی

با استفاده از انواع وسایل دور ریختنی که در منزل دارید میتوانید وسایل رنگی و جذاب خانه عروسکی باربی کودکانتان را بسازید. یکی از این دور ریختنی ها چوب بستنی است که همیشه به ساختن یه کاردستی با اون ها فک می کنیم. مخصوصا در فصل تابستان ممکنه بتوانید تعداد زیادی از اون ها رو جمع آوری کنید یا حتی از خرازی ها خریداری کنید. در این مطلب ما آموزش ساخت وسایل عروسک باربی با چوب بستنی مانند میزکار، قفسه کتاب صندلی و میز غذاخوری را با استفاده از چوب بستنی ها گردآوری کردیم. این آموزش ها ساده هستند مطمئن باشید از عهده اون ها بر میاید.

فهرست :

ساخت قفسه کتاب و وسایل تزیینی باربی

اول از همه از ساخت یک قفسه کتاب شروع می کنیم برای پشت و کناره های قفسه 6 چوب بستنی انتخاب کنید و منحنی یک طرف آن را ببرید ولی طرف دیگر را برای زیبایی کتابخانه بگذارید باقی بماند. 4 چوب بستنی برای پشت قفسه را با چسب حرارتی بهم بچسبانید و سپس 4 تیکه دیگه چوب بستنی به اندازه عرض پشت قفسه کتابخانه (4 چهار چوب بستنی کنار هم )برای طبقات ببرید و اون ها رو با فاصله دلخواه همانند تصویر روی چوب بستنی های بزرگ که به عنوان پشت قفسه هستند بچسبانید.

در آخر 2 چوب بستنی دیگر را به کناره ها ضافه کنید. قفسه شما اماده است.


بیشتر بخوانید : ساخت انواع بازی برای کودکان با چوب بستنی


ساخت میزکار با دو کشو با چوب بستنی و جعبه کبریت

برای ساخت یک میزکار یا میزتحریر با چوب بستنی از دو جعبه کبریت برای کشوها استفاده می کنیم. در ابتدا دو جعبه کبریت را از بغل به هم بچسبانید. سپس برای چهار پایه، 2 چوب بستنی را نصب کنید و مطابق تصویر چهار طرف جعبه کبریت ها بچسبانید. فاصله بین پایه ها که جعبه کبریت مشخص است را چوب های کوچکتر مثل تصویر زیر بپوشانید.

نوبت به روی میز شما میرسد. 3 چوب بستنی را منحنی های دو طرفشان را ببرید. طولش بستگی به سلیقه شما دارد ولی از پایه میز بزرگتر باشد میز شما زیباتر به نظر میرسد آن را روی جعبه کبریت ها بچسبانید.

از دو تکه دیگر چوب برای در جعبه کبریت ها استفاده کنید. همچنین همانند تصویر زیر میتوانید یک طبقه اضافه روی میز ایجاد کنید.

میز و مبل های ساده با دربطری

برای ساخت مبل خیلی سخت نگرفتیم با استفاده از بارچه و مقوا و دربطری و پنبه مبل های کوچک رو مطابق تصاویر زیر ساختیم. برای میز وسط هم روی میز از به هم چسباندن چند چوب بستنی ایجاد شده و پایه از یک بلوک چوبی. بسته به سلیقه خودتان پایه های میز وسط را هم میتوانید ما میزکار درست کنید.

برای ساخت سطح بالایی میز وسط مبلی هم 5 چوب بستنی رو به هم بچسبانید و 3دو چوب بستنی نصف شده هم برای محکم کاری زیر آن ها مانند تصویر بچسبانید. برای پایه هم میتوانید از روش که برای میزتحریر استفاده شده کمک بگیرید هم یک قطعه چوبی مکعبی شکل برای راحتی کار زیر چوب بستنی ها بچسبانید.

در اخر میتوانید برای تزیین اتاق عروسک باربی از یک تابلو چوبی استفاده کنید و قفسه کتاب را با ظروف کوچک یا کتاب های مینیاتوری پر نمایید.

در این مقاله آموزش ساخت وسایل عروسک باربی با چوب بستنی و ایجاد یک اتاق نشیمن دلنشین برای شما گردآوری شد. بازهم با پیانته در مقالات بعدی برای ساخت وسایل باربی یا دوریختنی ها همراه باشید.

4.5/5 - (51 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments