چگونه حباب محافظ گوشی را از بین ببریم؟ هواگیری گلس گوشی

هواگیری گلس گوشی

محافظ صفحه گوشی کمک می کند تا صفحه نمایش شما از هر گونه خط و خش در امان باشد اما گاهی به دلیل عدم استفاده مناسب از گلس ها یا مناسب نبودن آن ها ممکن است حباب های هوا زیر آن ها جمع شود در این حالت اگر حباب ها در وسط صفحه نمایش باشد خارج کردن آنها کمی مشکل می باشد و گاهی نیاز به برداشتن و دوباره چسباندن گلس می باشد. اگر در لبه های صفحه نمایش گوشی شما این حباب ها ایجاد شده باشد توسط روغن پخت و پز می توان از بین برد. در این مقاله با پیانته و آموزش 2 روش هواگیری گلس گوشی همراه باشید

فهرست :

گلس صفحه را بلند کنید و دوباره بچسبانید

یک گوشه صفحه نمایش را با تیغ بلند کنید تا حباب زیر آن از بین برود. تیغه را به صورت افقی نگه دارید تا در صفحه شما فرو نرود و آن را خراش ندهد. هنگامی که گوشه را بلند کردید ، محافظ صفحه به آرامی از دستگاه شما بلند می شود. پس از شل شدن چسب محافظ صفحه ، آن را از دستگاه جدا کنید. سعی نکنید محافظ صفحه خود را خم کنید تا آن را بالا بکشید زیرا ممکن است شکسته یا خرد شود. بسیاری از محافظ های صفحه را می توان چندین بار حذف و دوباره اعمال کرد.

هواگیری گلس گوشی

صفحه خود را با یک دستمال تمیز کننده بدون پرز تمیز و خشک کنید. گرد و غبار و پرزهای دستگاه اصلی ترین دلیل ایجاد حباب هوا است. گوشه یک پارچه را به الکل آغشته کنید و با آن صفحه دستگاه خود پاک کنید تا گرد و غبار یا پرزهای آن پاک شود. بعد از استفاده از پارچه مرطوب ، از پارچه ای بدون پرز استفاده کنید تا صفحه کاملا خشک شود. همچنین می توانید از دستمال مرطوب بسته بندی شده جداگانه برای تمیز کردن صفحه نمایش استفاده کنید. دستمال مرطوب در فروشگاه های لوازم الکترونیکی موجود است.

هواگیری گلس گوشی

گرد و غبار اضافی را با استفاده از نوار چسب پلک کنید. یک نوار چسب روی صفحه خود قرار دهید و کمی آن را فشار دهید تا بچسبد. به آرامی نوار را بلند کنید تا تکه های کوچکتر از گرد و غبار یا پرزهای صفحه را بگیرید. آن را روی همه جای صفحه بچسبانید و جدا کنید تا همه قسمت ها کاملا تمیز شوند.

هواگیری گلس گوشی

دوباره محافظ صفحه را بچسبانید. لبه های محافظ صفحه را با دستگاه خود چک کنید تا کج نباشد و مجبور نشوید دوباره محافظ را بلند کنید. وقتی از نحوه قرارگیری محافظ صفحه راضی هستید ، یک لبه آن را در برابر صفحه قرار داده و به آرامی فشار دهید تا در جای خود قرار بگیرد. چسب پشت محافظ بلافاصله به صفحه می چسبد. محافظ صفحه نمایش را در یک اتاق مرطوب مانند حمام قرار دهید تا حباب هوا کاهش یابد.

هواگیری گلس گوشی

انگشت یا کارت اعتباری خود را روی سطح محافظ صفحه بکشید هنگامی که محافظ صفحه شما شروع به چسبیدن به دستگاه خود کرد ، با انگشت یا لبه کارت اعتباری در مرکز صفحه فشار دهید. . از مرکز دستگاه خود به لبه بیرونی فشار دهید تا حباب های هوا را از زیر محافظ صفحه خارج کنید.

هواگیری گلس گوشی

هواگیری گلس گوشی با روغن

روش دیگر هواگیری گلس گوشی استفاده از روغن پخت و پز یا روغن های گیاهی است. انتهای یک پنبه را با روغن پخت مرطوب کنید. برای داشتن بهترین نتیجه از روغن زیتون یا روغن نباتی استفاده کنید. 1-2 قاشق چایخوری (9/4 – 9/9 میلی لیتر) روغن را در یک ظرف کوچک بریزید تا بتوانید به راحتی انتهای پنبه را خیس کنید اما نه آنقدر که چکه کند.


بیشتر بخوانید : پاک کردن چسب و برچسب از سطوح


هواگیری گلس گوشی

پنبه را در امتداد لبه هایی که حباب هوا دارند بمالید. روغن اضافی پنبه خود را پاک کنید و در اطراف لبه های محافظ صفحه خود آن را بمالید. یک لایه نازک از روغن را به لبه ها بمالید تا بتواند به زیر محافظ صفحه شما برسد. روغن حباب های هوا را صاف می کند و یک مهر و موم کامل ایجاد می کند.

هواگیری گلس گوشی

هنگامی که محافظ صفحه نمایش شما هیچ حباب هوا در اطراف لبه ندارد ، آن را محکم در برابر صفحه فشار دهید تا محکم بچسبد. با استفاده از یک تکه حوله کاغذی لبه های اطراف محافظ صفحه خود را خشک کرده و روغن اضافی را که به بیرون رانده شده تمیز کنید. به لبه های محافظ صفحه خود فشار وارد کنید تا ببینید آیا از زیر روغن روغن بیرون می آید یا خیر.

هواگیری گلس گوشی

منبع: wikihow

4.9/5 - (12 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments